Harrasteryhmien ehdot

MLL Tapaninkylän harrasteryhmien yleiset ehdot

Ilmoittautuminen on sitova. Osallistumismaksu maksetaan ilmoittautumisen yhdeydessä, eikä sitä palauteta muulloin kuin ryhmän peruuntuessa. Ryhmä voidaan perua, mikäli osallistujia ei ole tarpeeksi. Ryhmiä saatetaan myös yhdistellä, jotta ilmouttautuneet pääsevät muskariin. Ryhmän perumisesta tai yhdistämisestä ilmoitetaan sähköpostitse ilmoittautuneille.

Ryhmiin, joissa on tilaa, voi ilmoittautua myös virallisen ilmoittautumisajan umpeuduttua.

Yksittäiset tunnit saattavat peruuntua esimerkiksi ohjaajan sairastumisen tai muun äkillisen esteen vuoksi. Mikäli yrityksestä huolimatta yhdistys ei ole onnistunut järjestämään ohjaajalle sijaista, kertaluontoista tuntia ei yleensä korvata. Lukukauden oppitunneista kaksi voidaan korvata kauden päätyttyä (vko 14 ja 15) normaaleihin ryhmäaikoihin. Peruutuksista ilmoitetaan sähköpostitse!

Oppilaiden yksittäisiä poissaoloja ei korvata. Mikäli oppilas on (oman tai huoltajan) sairauden vuoksi estynyt osallistumaan tunnille vähintään neljän viikon ajan, voidaan osallistumismaksusta hyvittää osallistumiskertoja vastaava summa lääkärintodistusta vastaan.

Harrasteryhmiin osallistuvat lapset on vakuutettu tapaturmien varalta vakuutusyhtiö Lähitapiolassa. Harrasteryhmiin osallistuvien aikuisten (yli 20-vuotiaiden) tulee huolehtia itse vakuutusturvastaan osallistuessaan yhdistyksen toimintaan.