Jouluinenkirppis 10.12.2023

Lämpimästi tervetuloa MLL Tapaninkylän järjestämään jouluiseenkirppikseen ja ilmaiskonserttiin!

Tapahtuma järjestetään Tapanilan työväentalolla (Sompiontie 4).

Joulukirppis kello 13-15.30
Ilmaiskonsertti 16-17
Kahvio palvelee koko tapahtuman ajan.

JOULUKIRPPIS KLO 13-15.30

Kirppispöytiä on myynnissä 15 kpl.

Pöytien hinnoittelu:

• Talkoolaiset 0 € (vain 5 kpl pöydistä)
  • MLL Tapaninkylän jäsenille 0 €
    (HUOM! Jäsenmaksu pitää olla maksettu vuodelta 2023)
  • Muut 10 €
  • Yrityspöytä/tuote-esittelijät 20 €

Pöydät ovat 75x125 cm. Saatavilla on myös tuoleja.

Talkoolaiset sitoutuvat avustamaan tilan järjestelyn kanssa ennen tapahtuman alkua sekä sen jälkeen. Talkoolaiset saauvat paikalle kello 12.00 ja pääsevät lähtemään viimeistään kello 18. Muut myyjät saavat saapua kello 12.30.

Pöydät varataan oheisella lomakkeella. Saat sähköpostiisi maksuohjeet. Pöytä on varattu vasta, kun maksu näkyy yhdistyksen tilillä.

Kirppiksellä on MLL:n kahvila.

ILMAISKONSERTTI KLO 16-17

Meillä on ilo saada esiintymään Heidi Beth Trio, joka esittää koko perheelle sopivia cover-lauluja sekä Heidi Bethin omaa tuotantoa.

Heidi Beth on alueeltamme kotoisin oleva nouseva artisti, joka tunnetaan tunteikkaista tulkinnoista ja lyriikoista. Tällä hetkellä Heidi Beth työstää esikoisalbumiaan, johon kuuluva koskettava single Auringonsäteisiin julkaistiin kuluvan vuoden syksyllä.

Kuuntele Spotifyssa.

Kuuntele Apple Musicissa.