Vuokraustoiminta

Yhdistyksemme vuokraa monenlaisia lapsiperheen tarvikkeita.

Tuotteen vuokra maksetaan aina etukäteen koko sovitulta vuokra-ajalta. Lisäksi vuokrauksen yhteydessä osasta tuotteita peritään pantti ja se palautetaan, kun tuote on palautettu asiallisessa kunnossa takaisin.

Jäsenhinta edellyttää MLL Tapaninkylän paikallisyhdistyksen jäsenyyttä. Vuokraajan tulee pyydettäessä todistaa henkilöllisyytensä ja antaa yhteystietonsa MLL:n Tapaninkylän paikallisyhdistyksen vastuuhenkilölle. Yrityksiltä peritään laskutuslisä.

Varmista tarvikkeiden varaus ja saatavuus hyvissä ajoin.

Vuokraustiedustelut:

tapaninkylan.yhdistys@mll.fi

Kantorinkka

Deuter Kid Comfort II on Saksan TUV-GS-turvaluokiteltu lastenkantorinkka viiden pisteen turvavyöllä. Hengittävä ja pehmustettu selkäosa, säädettävä Vari Quick-kantojärjestelmä, kaksi tavarataskua. Korkeussäätö lapsen istuimessa. Sopii istumäikäisestä aina 22 kilon painoon asti.
Väri: sininen. Paino: n. 2250 g. Lisävarusteena: aurinko-/sadesuoja.

• 10 €/vko MLL:n jäsen ja 15 €/vko muille + pantti 30 €
  • 30 €/kk MLL:n jäsen ja 50 €/kk muille + pantti 30 €

Matkasänky

Emma-matkasänky on näppärä apu lyhyillä tai pidemmilläkin reissuilla vauvan tai taaperon kanssa. Sängyn koko 125 cm x 65 cm ja korkeus 74 cm. Sängyn saa näppärästi kasaan ja mukana tulee kantokassi. Sänkyyn kuuluu myös ohut patja.

• 5 €/vko MLL:n jäsen ja 10 €/vko muille

Kantoliina

Ruskea Me&Mama kudottu kantoliina,

100% luomupuuvillaa, pituus noin 4,8m. Koko 6, joka sopii useimmille.

• 3 €/vko MLL jäsen ja 5 €/vko muille

Telttakatos

Sininen telttakatos, joka on avattuna kooltaan 3m x 3m. Telttakatoksen saa näppärästi kokoon ja se mahtuu tavallisen henkilöauton kyytiin. Katsoksessa ei ole sivuseiniä.

• 40 €/viikonloppu MLL jäsen ja 45 €/viikonloppu muille
  • Pantti 20 €

Pomppulinna

Pomppulinnan mitat, koottuna 200cm*200cm, korkeus 165cm. Pomppulinna täyttyy ja tyhjenee nopeasti, minuuteissa. Mukana kepit, joilla saa nurmikkoon kiinni + lenkit teltan kulmissa. Pakattuna pomppulinna on n. 63 x 25 x35cm + pumppu. Käyttäjän painoraja 45 kg.

• 20 €/viikonloppu MLL jäsen ja 30 €/viikonloppu muille
  • Ei panttia

Tue toimintaamme ja liity jäseneksi

Voit liittyä jäseneksi ja lukea lisää jäsenyyden eduista täältä: https://liityjaseneksi.mll.fi/