Tietoa meistä

Kuvaaja Anna Autio

Mannerheimin Lastensuojeluliiton Tapaninkylän paikallisyhdistys on perustettu vuonna 1992. Yhdistyksen toiminnan tarkoituksena on tarjota alueen lapsiperheille erilaista toimintaa ja tapahtumia. Järjestämme muun muassa perhekahviloita, erilaisia harrastekerhoja, luentoja ja koko perheen tapahtumia.

Yhdistyksellä on tällä hetkellä noin 230 jäsentä. Toiminta-alueemme ovat Tapaninkylän, Tapaninvainion, Tapanilan, Töyrynummen, Siltamäen ja Suutarilan kaupunginosat.

Yhdistyksemme tehtävänä on edistää lasten, nuorten ja lapsiperheiden hyvinvointia. Toimimme Mannerheimin Lastensuojeluliiton arvojen ja toimintaperiaatteiden mukaisesti. Toimintamme perustuu vapaahtoisuuteen; vain kerhojen ohjaajat ovat palkattuja työntekijöitä. Otamme ilolla mukaan uusia vapaahetoisia!