Kidz' English Club

Kidz’ English Club on tauolla toistaiseksi.

Kyseessä on alle kouluikäisille tarkoitettu leikkikerho, jossa lapsi saa ensikosketuksen englannin-kieleen laulun, leikin, tanssin, tarinoiden, askartelun ja muun hauskanpidon lomassa. Aiempaa englannin kielen osaamista ei tarvita.

Ohjaajana toimii ihana Marina Sequeira. Hän on opiskellut suomeksi sosionomiksi ja englanniksi varhaiskasvatuksenopettajaksi. Englanti on hänen äidinkielensä. Maria on toiminut työuransa aikana mm. opettajana englanninkielisessä päiväkodissa ja esikouluopettajana International School of Vantaalla. Maria puhuu ja ymmärtää myös suomea.

”A place where learning is fun! Come sing, dance and craft in English.”

Kerho järjestetään leikkipuisto Kesannon tiloissa tiistaisin. (Kesanotie 13)

Kausi alkaa tiistaina 17.1.2023 ja päättyy tiistaina 28.3.2023.

Järjestämme yhden kerhon 3-6 -vuotiaille

Ryhmä kokoontuu kevään aikana 10 kertaa. Talvilomaviikolla 8 ei pidetä kerhoa.
Kurssin loppuun on varattu kaksi korvauskertaa mahdollisten peruutusten varalle (vko 14 ja 15).  Korvauskerrat ovat normaaleihin kerhoaikoihin.

Yksittäiset tunnit saattavat peruuntua esimerkiksi ohjaajan sairastumisen tai muun äkillisen esteen vuoksi. Oppilaiden yksittäisiä poissaoloja ei korvata.Mahdolliset yksittäiset peruutukset ilmoitetaan sähköpostilla.

Kerhoon osallistutaan ilman vanhempia. Vanhemmat voivat oleskella leikkipuiston tiloissa kerhon keston ajan.

Hinnat kevätlukukaudelle 2023:

Kerhon hinta: 120 €, MLL jäsenhinta: 105 €

Jäsenhinta ja alennuskoodi

Jäsenhinnan edellytys on että perheessä on yksi MLL Tapaninkylän aikuisjäsen, jonka jäsenmaksu vuodelta 2022 on maksettu. Alennuksen saa mainitsemalla ilmoittautumisen yhteydessä alennuskoodin tapaninkyla22.

Tue toimintaamme ja ota jäsenedut heti käyttöön.

Voit liittyä jäseneksi ja lukea lisää jäsenyyden eduista täältä
Huom. Hae yhdistystä Tapaninkylä nimellä
Tervetuloa mukaan joukkoomme!