Vapaaehtoiseksi perhekahvilaan

Tulisitko perhekahvilaohjaajaksi?

Oletko perhevapaalla tai hoidatko kotona pieniä lapsia? Kaipaatko tekemistä, jossa on mahdollisuus tavata muita samassa elämäntilanteessa olevia vanhempia, saada lapselle seuraa sekä samalla tehdä vapaaehtoistyötä lapsiperheiden hyväksi Mannerheimin Lastensuojeluliitossa?

MLL:n perhekahvilat toimivat vapaaehtoisvoimin. Perhekahvilan ohjaajalta ei vaadita erityistaitoja. Tehtäviä – kuten ovien avaus, kaupassa käynti, kahvin keitto, kävijöiden ystävällinen vastaanotto, ohjelman järjestäminen – vuorotellaan toisen ohjaajan / kävijöiden kanssa.

Ota yhteyttä ja kysy lisää, niin mietitään yhdessä, mitä voisit vapaaehtoisena tehdä perhekahvilassa.

Lisätietoja MLL Tapaninkylän perhekahvilatoiminnasta saat osoitteesta tapaninkylan.yhdistys@mll.fi.