Vapaaehtoistoiminta

Oletko kiinnostunut vapaaehtoistoiminnasta? Laita sähköpostia osoitteeseen tapaninkylan.yhdistys@mll.fi. Kerro kuka olet ja millaiset tehtävät sinua kiinnostavat.

Perhekahvilan ohjaaja

MLL Tapaninkylän tunnetuin toimintamuoto ovat vapaaehtoisvoimin pyörivät perhekahvilat. Perhekahvila kokoontuu kerran viikossa ja ohjaajana toimii vapaaehtoinen tai vapaaehtoisista koostuva perhekahvilatiimi. Ohjaajan tärkein tehtävä on toivottaa tulijat tervetulleiksi ja suunnitella ohjelmaa yhdessä kävijöiden kanssa. Toimintaan voi osallistua myös lyhytaikaisesti olemalla läsnä ja tarjoamalla ylimääräisen sylin ja korvat tai auttamalla järjestelyissä.

Paikallisyhdistyksen hallituksen jäsen

MLL Tapaninkylän paikallisyhdistys toimii vapaaehtoisten voimin. Yhdistysten hallituksiin kaivataan vuosittain uusia vastuuhenkilöitä eri tehtäviin, muun muassa puheenjohtajaksi, sihteeriksi, rahastonhoitajaksi ja jäsenvastaavaksi.

Vieraileva tähti

MLL Tapaninkylä järjestää erilaisia tapahtumia ja retkiä, joiden organisoinnissa tarvitaan vapaaehtoisia monenlaisissa rooleissa. Tapahtumien ja muiden järjestämisessä muutamankin tunnin panoksella on iso merkitys kokonaisuuden kannalta.