Jäsenyys

Jokainen jäsen on yhdistykselle tärkeä, sillä jäsenet turvaavat toiminnan jatkuvuuden.

Tapaninkylän paikallisyhdistyksen jäsenetuja ovat jäsenhinnat kursseille ja harrastekerhoihin. Välillä meillä on tarjolla myös etuja paikallisiin yrityksiin. Katso paikalliset jäsenedut alempaa.

Jäsenet saavat neljästi vuodessa ilmestyvän valtakunnallisen Lapsemme-lehden. Lisäksi paikallisyhdistys lähettää säännöllisesti jäsenkirjeen sähköpostilla. Jäsenkirjeiden lisäksi Tapaninkylän paikallisyhdistys näkyy myös Facebookissa, josta löydät sen hakusanoilla "MLL Tapaninkylä". Yhdistys tiedottaa ajankohtaisista tapahtumista aktivisesti omilla verkkosivuillaan sekä Facebook-sivuilla.

Sähköpostiosoitteen voi ilmoittaa tai päivittää Oma MLL-sovelluksen tai selainversion kautta tai lomakkeella.

Paikalliset jäsenedut vuonna 2024:

Paikalliset jäsenedut ovat voimassa ainoastaan MLL Tapaninkylän jäsenille.

Skidilandia: Alennusta vuokrattavista myyntipöydistä. Jäsenhinta itsepalvelupöytä 30€ / 6 pv (+5% provisio), ja täyspalvelupöytä 20€ / 12 pv (+50% provisio). Tutustu muihin ehtoihin tästä.

Valtakunnalliset jäsenedut vuonna 2024:

Valtakunnalliset MLL edut kuuluvat kaikille MLL-jäsenille paikallisyhdistyksestä riippumatta.

Esimerkkejä valtakunnallisista MLL:n jäseneduista:

YOU NAME IT OY: -20% alennusta kaikista verkkokaupan tuotteista
OMANIMITARRA.FI: -20% alennusta kaikista verkkokaupan tuotteista
VIKING LINE: -50% päivän hinnoista
ELIXIA: -12% alennusta jäsenyydestä
HERTZ: -15% normaaleista vapaa-ajan autovuokraushinnoista

Katso kaikki ajantasaiset valtakunnalliset jäsenedut.

Vuoden 2024 jäsenmaksut:

Aikuiset27,00 €
Lapset (0-18v)0 €

Yhdistyksemme löytyy esimerkiksi hakusanalla "Tapaninkylä"

Tervetuloa mukaan joukkoomme!