MLL Tapaninkylän paikallisyhdistys

Vanhemmuus ei ole yksilölaji

Tapaninkylän MLL yhdistys tarjoaa alueen lapsiperheille monenlaista toimintaa. Tarjolla on perhekahviloita, erilaisia kerhoja, kursseja ja luentoja sekä tapahtumia. Tavoitteenamme on tuoda alueen lapsiperheiden arkeen iloa, elämyksiä ja tekemisen riemua sekä tukea vanhempia heidän kasvatustyössään.

Tulevia tapahtumia

5.5. Mosa herää Tapanilan torilla klo 11–14

📍 Tapanilan tori - Veljestentie 19, 00730 Helsinki

Lainaus Tapanila-Seuran sivuilta (linkki):
"Mosa herää on vuotuinen Tapanilan kaupunginosan kyläjuhla koko perheelle! Se järjestetään su  5.5.2024 klo 11-14.  Juhlaa on järjestetty Tapanila-Seuran toimesta säännöllisesti huhti-toukokuussa vuodesta 1979 lähtien. Tilaisuus järjestetään Tapanilan torilla (os. Veljestentie 19) ja se on yleisölle maksuton.

Ohjelmassa on mm.
– juhlapuhe
– Mosan kunnia-asukkaan julkistaminen sekä
– oman kylän musiikkiesityksiä ja ohjelmanumeroita

Tapanilassa toimivat yhteisöt, koululuokat ja yhdistykset tarjoavat torilla mahdollisuuden pienimuotoiseen kaupankäyntiin, ruokailuun ja ilonpitoon. Pöytäpaikkoja torille voi tiedustella sähköpostilla sihteeri[at]tapanila.fi.

Tervetuloa, torilla tavataan!"

20.5. Kevätkokous Leikkipuisto Kurranummessa klo 17:30-19:30

📍 Leikkipuisto Kurranummi - Kotinummentie 51, 00730 Helsinki

MLL Tapaninkylän yhdistyksen kevätkokous pidetään Kurranummen leikkipuistossa 20.5. klo 17:30-19:30. Olet lämpimästi tervetullut mukaan ideoimaan uutta!